søndag 6. juli 2008

Dag 16

Idag har vi bare lada batteriene og kost oss med sykling på TV;) Utrolig gøy at Thor Hushovd vant spurten! Vi vasov lenge, spiste frokost og gikk en tur til byen for å vaske klær. Turen ble forsåvidt en bomtur, for vaskeriet var stengt på søndager, noe hun på turistinfoen tydeligvis ikke visste.. Det endte med at vi vaska tøy for hånd, og fikk oss litt trim idag og;) Det ble grandiosa til middag, noe vi hadde gledet oss til lenge! dette har vært våres første skikkelige hviledag, og det har vært deilig! I morgen bærer det sørover, og snart venter dovrefjell. Kanskje vi får sett moskus?!
Dagens etappe: 0,0km.

2 kommentarer:

pH sa...

Hmmm... Jeg ser at "vermund" bruker den flotte bloggen deres til å mobbe meg. Og etter å ha forsøkt å forfatte et motangrep, er jeg kommet til det litt uvante resultat at jeg heller legger meg flat.
- Ja, jeg hadde det så fint på bryggekanten at jeg ikke gadd å bli med ham på Siggjotur. (Men tro meg; det var ikke fordi han så så skremmende sprek ut!)
- Ja, jeg kom også med en litt kjapp kommentar om utbytte av sykling sammenlignet med andre treningsformer, der jeg satt og sløvet. Den biter jeg i meg. I alle fall til jeg ser Tommys tid på Svalandsgubben til høsten... (Vermund, - du er også påmeldt, etter imponerende rask Siggjotur)

God tur over Dovrefjell i morgen!

Vidar sa...

Denne hviledagen unner jeg dere virkelig.Håper dere får en fin dag i morgen også.
Kos dere.